Leonard Koen: LAGANO SAM JE OŽENIO

Posted: 9. oktobra 2014. in HRSKAVICA

10406949_793170634066969_3063480862840778247_n

Lagano sam je oženio

Lagano i gorko oženio njenu ljubav

Oženio njeno telo

iz dosade i zabave

Lagano sam joj prišao

Polako i uvređeno sam joj došao u krevet

Došao za njen sto

iz gladi i navike

      došao da me nahrani

Lagano sam je oženio

bez ičijeg odobrenja

ni sa čijim blagoslovom

ni u čije ime

      usred opštih upozorenja

      usred opšteg prezrenja

Došao u njen miris

      moje nozdrve širom otvorene

Došao u njenu pohlepu

       sa semenom za dete

Godine u dolasku

i godine u povlačenju

Lagano sam je oženio

Laagano sam kleknuo

I sada smo ranjeni

       tako duboko i tako potpuno

da nas niko ne može povrediti

osim same Smrti

      I sve kroz san  Smrti

Krećem se njenim usnama

San je noć

       ali poljubac večit

I lagano joj prilazim

       lagano gubimo

odeću svoje sumnje

       i lagano se venčavamo

Ostavite odgovor

